Yhdistyksemme

AO 254 toimii Porin seutukunnan yksityissektorilla työskentelevien sosiaali- ja terveydenhuoltoalan ammattilaisten ammattiosastona. Seutukunta kattaa seuraavat paikkakunnat:

- Harjavalta

- Huittinen

- Kokemäki

- Luvia

- Merikarvia

- Nakkila

- Pomarkku

- Pori

- Ulvila

Jäsenmäärä: 554

Työnantajat: Friitalan fysioterapia Ky;  Suomen terveystalo; Mehiläinen; Satakunnan sydänpiiri; Satakunnan astma- ja allergiayhdistys; Satakunnan Syöpäyhdistys ry; MLL:n Satakunnan piiri; Niittyvillan osuuskunta; Lastensuojelulaitos Isosannanpuistokatu Oy; Lastensuojelulaitos Merituuli; Porin palvelutalo; Satakunnan ambulanssipalvelu Oy; Länsi-Suomen diakonialaitoksen säätiö; Satakunnan ammattikorkeakoulu; Diakonia-ammattikorkeakoulu, Porin yksikkö; Porin seurakunnat; Ruskatalojen palveluyhdistys ry; Tukiranka; Porin Röntgenkeskus;  Porin Fysiatri- ja Kuntoutuskeskus Oy; Tutkimuslaitos Ergos Oy; Porin suomalainen palvelukoti; Kauppatorin hammaslääkäriasema; Hammastohtorit; Plusterveys-hammaslääkärit; Porin hammaspiste; Otavankadun hammaslääkäriasema; Veikka-koti Oy; muut yksityiset työpaikat