Jäsenedut

Jäsenten koulutusedut

Jäsenillä on mahdollisuus anoa ammattiosastolta päivärahaa Tehyn järjestämän tai muun ammatillisen tai muun työhön liittyvän koulutuksen ajalta. Rajoitetusti korvataan myös ansionmenetykset koulutusten ajalta, jos koulutuksen ajalle ei ole ollut mahdollisuutta käyttää muuta vapaajärjestelyä kuin palkatonta vapaata.

Hallitus käsittelee jokaisen anomuksen kokouksissaan ja tekee päätöksen korvattavuudesta. Puheenjohtajalta ja taloudenhoitajalta voi pyytää lisätietoja ja ohjeita, kts. Yhteystiedot. Anomukset voi toimittaa postitse taloudenhoitajalle tai vaihtoehtoisesti antaa muulle hallitusjäsenelle toimitettavaksi hallituskäsittelyyn.

Jäsenten liikuntaedut

Ammattiosasto kustantaa osan jäsentensä liikuntaharrastuksista seuraavissa paikoissa:

Kuntoklubi Piukat Paikat http://www.porinpiukatpaikat.com/ Itsenäisyydenkatu 39, Pori
Käytössäsi kuntosali ja kaikki ohjattu ryhmäliikunta; nimi vihkoon ao 254:n kohdalle SELVIN KIRJAIMIN! Aikataulut klubilta, puh: 02 - 633 25 60. OMAVASTUU 3e/käynti

Kuntotorni Käytössä kuntosali ja ohjattu ryhmäliikunta, omavastuu 3e /kerta

Ulvilan uimahalli Kaskelotti http://www.kaskelotti.fi/home.asp HUOM! Ulvilassa jäsenkortti on ehdottomasti näytettävä joka käynnillä!! OMAVASTUU

Avantouinti: Luvian Merihelmi http://www.luvianmerihelmi.fi/ ja Nakkilan Salomonkalliot  http://www.salomonkallio.fi/home.php  (ao maksaa näissä kertakäynnit kokonaisuudessaan, ei siis omavastuuosuutta!)

Tanssikoulu Happy Dance www.happydance.fi (Porin mieslaulutalo, Vapaudenkatu 10): kaikki yksittäiset tunnit ja ryhmät, ei kokonaiset kurssit. Alennetun hinnan saat näyttämällä jäsenkorttia paikanpäällä. OMAVASTUU

Porin uimahallit ja maauimala: Itse ostettuun rannekkeeseen tehdystä 20 kerran latauksesta Jäsenedut myönnetään max. 40,- (keskusta) tai max. 30,- (Meri-Pori, maauimala) korvaus kuittia vastaan.

Harjavallan uimahalli Itse ostettuun rannekkeeseen tehdystä max. 20 kerran latauksesta myönnetään 30,- korvaus kuittia vastaan.

HUOM! Etuus on mahdollista saada vain yhteen uimapaikkaan (Porin 2 uimahallia + maauimala, Ulvilan tai Harjavallan uimahalli). Korvaus myönnetään yhden kerran jäsentä kohti lukukaudessa. Kuitit sekä jäsen- ja tilitiedot tulee toimittaa taloudenhoitajalle (kts. yhteystiedot).

Useimmissa liikuntapaikoissa on kassalla kansio, johon jäsen kirjoittaa nimensä SELVÄSTI LUETTAVIN KIRJAIMIN!!! Kirjoittautuessa tulee esittää Tehy-jäsenkortti.

Lisätietoja antaa ao:n puheenjohtaja Marjaana Lammi, kts. yhteystiedot.