Jäsenedut

Jäsenten koulutusedut

Jäsenillä on mahdollisuus anoa ammattiosastolta päivärahaa Tehyn järjestämän tai muun ammatillisen tai muun työhön liittyvän koulutuksen ajalta. Rajoitetusti korvataan myös ansionmenetykset koulutusten ajalta, jos koulutuksen ajalle ei ole ollut mahdollisuutta käyttää muuta vapaajärjestelyä kuin palkatonta vapaata.

Hallitus käsittelee jokaisen anomuksen kokouksissaan ja tekee päätöksen korvattavuudesta. Puheenjohtajalta ja taloudenhoitajalta voi pyytää lisätietoja ja ohjeita, kts. Yhteystiedot. Anomukset voi toimittaa postitse taloudenhoitajalle tai vaihtoehtoisesti antaa muulle hallitusjäsenelle toimitettavaksi hallituskäsittelyyn.

Jäsenten liikuntaedut

Liikuntaedut ovat voimassa toistaiseksi. Huomioithan että et voi maksaa virike-tai liikuntasetelillä.

Ammattiosasto kustantaa osan jäsentensä liikuntaharrastuksista seuraavissa paikoissa:

Crossfit Karjaranta Tehy ao254 maksaa yhden kuukauden jäsenyydestä 30€  Etua ei voi käyttää muuhun kuin kuukausijäsenyyteen. Edun voi uusia. Ohje: Laita viesti laskutus@crossfitkarjaranta.fi  ja maininnan, että olet oikeutettu meidän tukeen / alennukseen.

Kuntoklubi Piukat Paikat https://www.piukatpaikat.fi/Itsenäisyydenkatu 39, Pori
Käytössäsi on kuntosali ja kaikki ohjattu ryhmäliikunta; nimi vihkoon ao 254:n kohdalle SELVIN KIRJAIMIN! Aikataulut klubilta, puh: 02 - 633 25 60. OMAVASTUU 3e/käynti Uutuutena 10-kortti, omavastuuna 30e.

Kuntotorni Käytössä kuntosali ja ohjattu ryhmäliikunta, omavastuu 3e /kerta. Mahdollisuus 10-korttiin. Ohje:nimi vihkoon SELVIN KIRJAIMIN. Etusivu - Kuntotorni

Avantouinti: Luvian Merihelmi Etusivu - Laitakarin Merihelmi MAKSUTON JÄSENILLE paikan päällä vihko jossa nimilista NIMI VIHKOON SELVIN KIRJAIMIN, näytettävä jäsenkorttia tai mobiilisovellusta.(ao maksaa näissä kertakäynnit kokonaisuudessaan, ei siis omavastuuosuutta!)

Tanssikoulu Happy Dance www.happydance.fi (Porin mieslaulutalo, Vapaudenkatu 10): kaikki yksittäiset tunnit ja ryhmät, ei kokonaiset kurssit. Alennetun hinnan saat näyttämällä jäsenkorttia paikanpäällä. OMAVASTUU

Porin uimahallit ja maauimala: Itse ostettuun rannekkeeseen tehdystä 20 kerran latauksesta myönnetään  40,- korvaus kuittia vastaan. Ohje: Lähetä selkeä kuva kuitista , oma nimesi ja tilinumerosi ao:n taloudenhoitajalle aiju.soderdahl@gmail.com.

Meriporin uimahalli  Itse ostettuun rannekkeeseen tehdystä 20 kerran latauksesta myönnetään   30,- korvaus kuittia vastaan. Ohje: Lähetä selkeä kuva kuitista , oma nimesi ja tilinumerosi ao:n taloudenhoitajalle aiju.soderdahl@gmail.com.

Ulvilan uimahalli Kaskelotti Aukioloajat ja hinnasto – Ulvila Ohje: maksat vain omavastuun 2.75 e/kerta  Ulvilassa jäsenkortti on ehdottomasti näytettävä joka käynnillä!! Maksat vain omavastuuosuuden hinnasta. Samalla maksulla pääsee uimaan ja salille.

Porin maauimala  Itse ostettuun rannekkeeseen tehdystä 20 kerran latauksesta myönnetään   30,- korvaus kuittia vastaan. Ohje: Lähetä selkeä kuva kuitista , oma nimesi ja tilinumerosi ao:n taloudenhoitajalle aiju.soderdahl@gmail.com.

Harjavallan uimahalli Itse ostettuun rannekkeeseen tehdystä max. 20 kerran latauksesta myönnetään 30,- korvaus kuittia vastaan. Ohje: Lähetä selkeä kuva kuitista , oma nimesi ja tilinumerosi ao:n taloudenhoitajalle aiju.soderdahl@gmail.com.

Useimmissa liikuntapaikoissa on kassalla kansio, johon jäsen kirjoittaa nimensä SELVÄSTI LUETTAVIN KIRJAIMIN!!! Kirjoittautuessa tulee esittää Tehy-jäsenkortti.