Jäsenedut

Jäsenten koulutusedut

Jäsenillä on mahdollisuus anoa ammattiosastolta päivärahaa Tehyn järjestämän tai muun ammatillisen tai muun työhön liittyvän koulutuksen ajalta. Rajoitetusti korvataan myös ansionmenetykset koulutusten ajalta, jos koulutuksen ajalle ei ole ollut mahdollisuutta käyttää muuta vapaajärjestelyä kuin palkatonta vapaata.

Hallitus käsittelee jokaisen anomuksen kokouksissaan ja tekee päätöksen korvattavuudesta. Puheenjohtajalta ja taloudenhoitajalta voi pyytää lisätietoja ja ohjeita, kts. Yhteystiedot. Anomukset voi toimittaa postitse taloudenhoitajalle tai vaihtoehtoisesti antaa muulle hallitusjäsenelle toimitettavaksi hallituskäsittelyyn.

Jäsenten liikuntaedut

Ammattiosasto kustantaa osan jäsentensä liikuntaharrastuksista seuraavissa paikoissa:

Kuntoklubi Piukat Paikat

Itsenäisyydenkatu 39, Pori Käytössäsi kuntosali ja kaikki ohjattu ryhmäliikunta; Merkitse jäsennumerosi listaan selvin numeroin ja todista jäsenyytesi esim. kirjautumalla Tehy sovellukseen ja näyttämällä sähköinen jäsenkorttisi tai tulostamalla jäsenyystodistuksesi verkkosivujen kautta. Aikataulut klubilta, puh: 02 - 633 25 60. OMAVASTUU 3e/käynti, 10-kortista jäsen maksaa itse 30 euroa. Etu voimassa toistaiseksi. https://www.piukatpaikat.fi/

Kuntotorni Kalevanpuisto 54, Pori. Käytössä kuntosali ja ohjattu ryhmäliikunta, omavastuu 3e /kerta. Kymppikortista jäsen maksaa itse 30 euroa. Ohje: Merkitse jäsennumerosi listaan selvin numeroin ja todista jäsenyytesi esim. kirjautumalla Tehy sovellukseen ja näyttämällä sähköinen jäsenkorttisi tai tulostamalla jäsenyystodistuksesi verkkosivujen kautta. Etu voimassa toistaiseksi. https://kuntotorni.fi/

Laitakarin Merihelmi

Avantouinti. Laitakarintie 312, Luvia. Etuus voimassa loka- huhtikuun ajan. Omavastuu 3e /kerta. Kymppikortista jäsen maksaa itse 30 euroa. Ohje: Merkitse jäsennumerosi listaan selvin numeroin ja todista jäsenyytesi esim. kirjautumalla Tehy sovellukseen ja näyttämällä sähköinen jäsenkorttisi tai tulostamalla jäsenyystodistuksesi verkkosivujen kautta. Etu voimassa toistaiseksi. https://laitakarinmerihelmi.fi/

Elixir-Fysio

Satakunnankatu 33, Pori.Tarjoaa jäsenillemme 20% alennuksen listahinnasta. Hinta jäsenille 55 euroa (listahinta 69 euroa). Todista jäsenyytesi esim. kirjautumalla Tehy sovellukseen tai tulostamalla jäsentodistuksesi verkkosivujen kautta.Etu voimassa toistaiseksi. https://www.elixirfysio.fi/

Minnan Citykukka

Karjalankatu 5 , Rauma. (Citymarket Rauma)  Tarjoaa jäsenille 10% alennuksen ostosta. Todista jäsenyytesi kirjautumalla Tehy sovellukseen ja näyttämällä jäsenkortti. Alennus ei koske tilaussidontoja esim. surusidontaa, morsiussidontaa tai mitään mitä tehdään tilauksella. Etu on voimassa toistaiseksi. https://citykukka.fi

Puuvillan Kukka